Największe miasta świata łączy to, że na ich ulicach pojawia się coraz więcej reklam świetlnych. Istnieją całe dzielnice w Tokio, Las Vegas czy Japonii, które są znane właśnie z tysięcy bannerów świetlnych, które dosłownie atakują przechodniów.
Reklama świetlna to w dobie XXI wieku i powszechnego marketingu internetowego wciąż aktualna  doskonała forma promocji usług i produktów. Umieszczanie billboardów w przestrzeni miejskiej sprawdza się od wielu lat. Jednak skuteczność takiej reklamy w dużym stopniu zależy od odpowiedniego wyróżnienia i najwyższej jakości wykonania.

Reklama, która ma swoich zwolenników i przeciwników
Nie wszyscy doceniają jednak wyjątkowe właściwości reklamy świetlnych. Dla wielu to symbol kiczu oraz niepotrzebnego przepychu, czyli dominacji formy nad treścią. Ale czy nie taka powinna być dzisiaj współczesna reklama? Przecież musi ona zwrócić uwagę potencjalnego klienta, a następnie skłonić go do zapoznania się z ofertą.
Zgadzamy się, że reklamy świetlne często instalowane są w sposób dość nieprzemyślany. Zbyt jaskrawe światło, szybko migające animacje odstraszają widza, który zaczyna tęsknić do zwykłej, papierowej, ulotki. Trzeba więc wiedzieć, w jaki sposób wykorzystać potencjał tego typu bannerów.

Niepodważalne zalet współczesnych reklam świetlnych
Reklamy świetlne to nie tylko doskonała forma promocji usług, ale także energooszczędność, trwałość czy całkowita odporność na działanie czynników atmosferycznych. Tego typu bannery odznaczają się najwyższym poziomem jakości estetycznej, wykończeniowej oraz świetną czytelnością.
Dlaczego warto zatem inwestować w tego typu reklamy. Powodów jest wiele, a wśród najważniejszych należy wymienić:

– niskie zużycie energii przy wykorzystaniu ekologicznych technologii
– brak konieczności nadzoru, obsługi czy napraw;
– możliwość wprowadzania dowolnych zmian treści grafiki w wybranym momencie;
– długą żywotność materiałów, z którego wykonany jest banner;
– estetykę wizualną;
– wyróżnienie na tle innych informacji i zwykłych tablic reklamowych;
– podkreślenie renomy przedsiębiorstwa i wysokiej jakości promowanego produktu;
– przyciąganie uwagi odbiorcy dzięki efektom świetlnym i graficznym.
Naklejanie zwiniętych rolek papieru z reklamą powoli odchodzi w niepamięć. Dzisiaj liczy się chwytliwa reklama, która jest doskonale wykonana i wygodna w obsłudze.

 

Fot. Pixabay.com

 

Reklamy świetne w przestrzeni miejskiej – technologia

Tablice świetlne najczęściej umieszczane są na elewacjach budynków, ale także na dachach czy wolnostojących konstrukcjach nośnych w dowolnym miejscu, nie tylko przestrzeni miejskiej. Bannery mogą być jednostronne, dwustronne, ale także nieregularne.
Reklamy świetlne uzyskują specjalne oświetlenie dzięki świetlówkom rurowym lub wykorzystaniu technologii opierająca się na diodach LED.
Reklamy świetlna na ulicach miasta stały się nieodłącznym elementem przestrzeni miejskiej, który wiele mówi o dostępności konkretnych usług na danym terytorium. Tego typu konstrukcje mają ogromną siłę przekazu. To jedna z form promocji produktów i usług, wciąż przynoszących zyski dla wielu przedsiębiorstw. Coraz większa liczba reklam świetlnych świadczy również o tym, że to wciąż aktualna droga reklamy mimo dominacji łączy internetowych.

Reklamy świetlne na ulicach miast

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *