Reklamy świetlne jako zewnętrze reklamy z powodzeniem i na stałe wpisały się w infrastrukturę miejską właściwie na całym świecie. Wielkoformatowe billboardy reklamowe z oświetleniem montowane są również w pobliżu marketów oraz tras drogowych. Jakie produkty promowane są na reklamach świetlnych? Dlaczego tego typu reklamy stały się jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych?


Wiele zalet nowoczesnych reklam świetlnych
O powodzeniu billboardów świetlnych w infrastrukturze miejskiej oraz w sąsiedztwie infrastruktury drogowej zadecydowała najwyższa jakość materiału, z którego wykonywane są tego typu reklamy. Tak naprawdę tylko wybrane przedsiębiorstwa czy prywatni właściciele firm mogą pozwolić sobie na tak skuteczną, ale również prestiżową formę reklamy.
Reklamy świetlne zdecydowanie wyróżniają się na tle innych billboardów. Jedno jest pewne – wzrok potencjalnego klienta prędzej spocznie na reklamie świetlnej niż zwykłym tekturowym billboardzie. Wśród wielu zalet reklam świetlnych warto wymienić te najbardziej istotne, czyli:
– najlepsza widoczność po zmroku i w nocy oraz wyróżnienie wśród innych billboardów;
– odporność na zniszczenia wywołane przez intensywne opady deszczu i śniegu, ekstremalne temperatury oraz silny wiatr;
– możliwość dowolnej modyfikacji treści reklamowych w dowolnym momencie;
– korzystanie z technologii na miarę XXI wieku;
– energooszczędność i wydajność kasetonów reklamowych.
Pojawienie się reklam świetlnych w przestrzeni miejskiej daje niemalże natychmiastowy efekt. Z tego typu billboardu nie odpadnie żaden papierowy pasek. Billboardy świetlne nie staną jednocześnie antyreklamą produktu czy usługi.
Istnieje pewien zakres usług, które najlepiej reklamować właśnie w formie billboardów świetlnych. Jakie produkty warto promować na reklamach świetlnych?

Reklama świetlna w tych przypadkach będzie świetna
Z największą częstotliwością w formie reklam świetlnych reklamowane są produkty oraz usługi związane z kilkoma branżami – odzieżową, samochodową, a nawet turystyczną. Na nieco mniejsze billboardy świetlne decydują się również osoby prywatne, najczęściej prowadzący mniej rozwinięte firmy.
Gdzie jeszcze pojawiają się reklamy świetlne? Z pewnością tam, gdzie prowadzone są punkty gastronomiczne.
Kolorowe reklamy świetlne z jaskrawymi literami lub animacjami to prawdziwy magnes na przechodniów pojawiających się przed klubami muzycznymi, dyskotekami oraz centrami handlowymi. To najlepszy sposób, by przyciągać uwagę klientów, którzy często nie są świadomi wpływu tego rodzaju reklam na swoje preferencje i decyzje zakupowe.

Jak szybko dotrzeć do klienta?
Niemalże natychmiast możemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, inwestując w reklamę na billboardach świetlnych. To tak charakterystyczna i wyróżniająca się forma reklamy, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie. Pozostałe formy marketingu nie będą dawały tak szybkich efektów. Reklamy świetlne dają natychmiastowy efekt – przyciągają klientów, zapraszają do skorzystania z oferty i wpływają na preferencje zakupowe społeczności.

Reklamy świetlne – produkty i usługi, które są reklamowane w formie reklam świetlnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *